Cinque Terre si Castello di Galeazza

HELLO TO ALL THE PEOPLE WE MET AT GALEAZZA CASTLE! I promised to start the post this way, right?

Dar pana acolo mai este. Am strans la prima ora cortul si bagajele si ne-am deplasat pana la prima benzinarie cu Wi-Fi de pe autostrada, o stiam deja. Am urcat pozele cu Barcelona pe blog in timp ce am abuzat un chocolate muffin. Intre timp, 2 parinti francezi au adus un baietel care urla isteric, fix langa masa mea. In primul minut am cedat nervos, am adunat totul in viteza de pe masa si am dat buzna afara pe usa benzinariei. Evident incarcatorul de la laptop si-a luat la revedere de la mine, iar eu nu am realizat asta decat 300km mai tarziu in apropiere de rezervatia Cinque Terre (in dreapta Genovei, pe coasta). Am apucat totusi sa rezerv inainte de a pleca o camera la o cabana situata la 20km de La Spezia, in zona muntoasa. Piscina, jacuzzi, receptionere simpatice si un vin delicios… rasfat, ce mai?

DSC_0488

A doua zi am coborat si am vizitat parcul Cinque Terre, alcatuit din 5 sate pescaresti vechi asezate pe malul marii.

In mod normal nu poti trece de barierele de la intrare, dar am ocolit impedimentul cu inca 2 motociclisti italieni. Aparent daca astepti sa treaca o masina locala si cineva se aseaza in fata senzorului, ghici ce? Bariera nu se inchide. Nu am vizitat totusi satul la picior, cu am fi vrut, poate data viitoare, dar am prins totusi niste peisaje memorabile pe drumul ce leaga  localitatile intre ele. Foarte ingust, apropo, total nerecomandat cu masina.

Am oprit si in La Spezia in cautarea unui charger de Mac, din pacate fara succes, in schimb am mancat ceva inainte de drum si am baut o limonada… de fapt era doar lamaie fara apa. Mi se sterpezesc dintii doar cand imi amintesc.

Destinatia noastra era mai sus de Modena iar drumul a fost ingrozitor de cald. Mergeam cu 120 si aveam impresia ca am un feon in fata.

In seara asta aveam patul rezervat in castelul medieval Galeazza. Construit in secolul 14, momentan face parte din circuitul Reading Retreats in Rural Italy si nu are decat 5 camere disponibile pentru vizitatori. Clark, gazda noastra de la castel este foarte ospitalier si nu in ultimul rand indragostit de gradinarit. Seara ne-a gatit si ne-a tratat cu un vin roze local. Cina a avut loc in sufrageria castelului, intr-o atmosfera intima dominata de lumanari si mobilier vechi si animata de povestile celorlalti 6 oaspeti veniti din Anglia, Australia, Japonia si Italia. Plimbarea noastra a fost un subiect de interes pentru toata lumea, mai ales cand toti erau pasionati de calatorii in viata de zi cu zi. Seara am incheiat-o cu totii intinsi pe iarba din curtea castelului sub o ploaie de meteoriti.

Calatorie epuizanta

2 berbeci

Oac with me!

3 gânduri despre &8222;Cinque Terre si Castello di Galeazza&8221;

Lasă un comentariu