Venetia


De la Galeazza am plecat imbuibati cu pizza gatita de Clark, pe la pranz. Nu aveam mult de mers pana la Venetia. Am gasit un hotel pe ebooking.com la 20km de oras si acolo am stat 2 nopti. Vis-a-vis era si o spalatorie de rufe, cum vezi prin filme. Loc de agatat in principal. In cazul meu nu, usa s-a trantit automat la ora 10 cat eu eram singur inauntru si pentru putin timp am crezut ca voi petrece noaptea in caruciorul de rufe.

Hotelul nu era grozav si din pacate am nimerit o camera fara aer conditionat si plasa de tantari. Inutil sa zic ca dimineata eram amandoi ciuruiti.

In Venetia… nu prea e nimic de povestit, doar poze:


Stie nikonista!



Autorul Moby-Dick, Herman Melville, sustinea ca ar prefera sa fie in Venetia intr-o zi ploiasa decat in orice alta capitala intr-o zi frumoasa. Din pacate lucrurile s-au mai schimbat in ultimii 150 de ani, de cand afirmatia asta. Orasul este amenintat de poluare si de numarul exorbitant de turisti. Daca ar fi sa mai vizitez o data Venetia probabil as face-o iarna sau in sezonul ploios. Ma intreb totusi… exista oare extrasezon pentru Venetia?

Lasă un comentariu